پیچک فایل

سیما فایل دانلود مقاله گزارش کارآموزی پروژه نمونه سوال

پیچک فایل

سیما فایل دانلود مقاله گزارش کارآموزی پروژه نمونه سوال

گزارش کارآموزی مراحل تولید دارو و ارزیابی کار و زمان در شرکت داروسازی الحاوی

گزارش کارآموزی مراحل تولید دارو و ارزیابی کار و زمان در شرکت داروسازی الحاوی

گزارش کارآموزی مراحل تولید دارو و ارزیابی کار و زمان در شرکت داروسازی الحاوی

توجه نمایید که این گزارش کارآموزی با فرمت ورد می باشد و قابل ویرایش است.

نکته : این گزارش کارورزی ( کارآموزی ) کامل بوده وآماده پرینت می باشد.

 

گزارش کارآموزی رشته مدیریت صنعتی

 

موضوع گزارش کارورزی:

گزارش کارآموزی مراحل تولید دارو و ارزیابی کار و زمان در شرکت داروسازی الحاوی

فهرست

1-   مقدمه............................................................................................................... 2

2-   تاریخچه شرکت............................................................................................... 4

فصل اول : انبارداری

1-   انبار و انواع آن................................................................................................ 7

-         انبار از نظر مواد و محصولات....................................................................... 8

-         انبار از نظر چگونگی نقش و ماهیت عمل........................................................ 8

-         انبار از نظر فیزیکی......................................................................................... 9

2-   نقش انبار......................................................................................................... 9

3-   اهمیت انبارداری.............................................................................................. 10

-         انباردار............................................................................................................ 12

4-   انبار مواد اولیه شرکت.................................................................................... 13

-         انبارهای مواد اولیه ........................................................................................ 14

-         تأمین کنندگان مواد اولیه................................................................................. 14

-         کارکنان انبار مواد اولیه.................................................................................. 14

-         محل سازمانی انبار مواد اولیه........................................................................ 15

-         اهم وظایف انباردار......................................................................................... 15

-         رعایت اصول ایمنی در انبار مواد اولیه.......................................................... 16

-         وسایل کار در انبار مواد اولیه........................................................................ 17

-         نظام خروج مواد اولیه از انبار مواد اولیه....................................................... 17

-         روشهای انبار کردن........................................................................................ 17

-         کارهای اداری انبار مواد اولیه........................................................................ 18

-         گردش مواد در انبار مواد اولیه...................................................................... 19

5-   انبار محصولات............................................................................................... 19

-         وظایف انباردار................................................................................................ 19

-         گردش محصولات در انبار محصولات........................................................... 20

6-   انبار گردانی..................................................................................................... 21

فصل دوم: تولید

1-   تولید و عملیات................................................................................................. 26

2-   ماشین آلات شرکت......................................................................................... 27

3-   استقرار ماشین آلات شرکت............................................................................ 28

-         ویژگیهای استقرار ماشین آلات شرکت........................................................... 28

-         معایب استقرار ماشین آلات شرکت................................................................. 29

4-   محصولات شرکت........................................................................................... 30

5-   نحوه تولید دارو............................................................................................... 31

-         مراحل تولید شربت و قطره............................................................................. 31

-         مراحل تولید قرص........................................................................................... 32

-         مراحل تولید کپسول........................................................................................ 33

6-   ساخت دارو..................................................................................................... 34

-         روش ساخت شربت اکسپکتورانت.................................................................. 34

-         روش ساخت قطره ویتامین A+D.................................................................... 35

-         روش ساخت قرص الومینیوم MG.................................................................. 36

-         روش ساخت کپسول ترامادول 50 میلی گرمی............................................... 37

فصل سوم : ارزیابی کار

1-   بهره وری........................................................................................................ 39

-         تاریخچه و مفهوم بهره وری........................................................................... 39

-         آنالیز بهره وری.............................................................................................. 41

-         اندازه گیری بهره وری.................................................................................... 43

-         معیارهای بهره وری....................................................................................... 43

-         عوامل مؤثر بر بهره وری............................................................................... 45

-         بهره وری در صنعت....................................................................................... 46

-         زمینه بهره وری.............................................................................................. 47         

-         برداشت کارگران از بهره وری....................................................................... 49

-         عوامل مؤثر بر بهره وری............................................................................... 50

-         راههای افزایش بهره وری.............................................................................. 52

2-   ارزیابی کار...................................................................................................... 54

-         ارزیابی کار وسیله مستقیم افزایش بهره وری................................................ 54

-         چرا ارزیابی کار سودمند است؟...................................................................... 56

-         فنون ارزیابی کار و ارتباط آنها با یکدیگر....................................................... 60

-         شیوه اصلی ارزیابی کار ................................................................................ 62

3-   ارزیابی روش (تعریف و هدفها)...................................................................... 64

-         شیوه اصلی ارزیابی روش.............................................................................. 65

-          ثبت بررسی، ایجاد (ثبت واقعیات)................................................................... 67

-         نمودار خلاصه فرآیند...................................................................................... 68

-         نمودارهای گردشی فرآیند.............................................................................. 70

-         مثالی برای نمودار گردشی فرآیند................................................................... 74

-         بررسی انتقادی: فن پرسش و پاسخ................................................................ 75

-         پرسشهای اولیه............................................................................................... 76

-         پرسشهای ثانویه............................................................................................. 78

-         ایجاد روش اصلاح شده.................................................................................. 80

-         مثالی برای روش اصلاح شده......................................................................... 82

4-   ملاحظات کلی در مورد کارسنجی................................................................... 85

-         مقصود از کارسنجی....................................................................................... 86

-         موارد استفاده کارسنجی................................................................................. 92

-         شیوه اصلی کارسنجی..................................................................................... 93

-         فنون کارسنجی................................................................................................ 95

-          منابع و مأخذ.................................................................................................. 96

 

مقدمه

در این پروژه ما در صدد آشنایی با چگونگی تولید دارو از زمان ورود مواد اولیه تا زمان تولید، بسته بندی و فروش و خروج داروی تولید شده از شرکت بودیم. برای این منظور کار خود را از انبار مواد اولیه که محل ورود مواد به شرکت بود، شروع کردیم. و چگونگی تحویل مواد اولیه، قرنطینه، آزمایش روی مواد، نگهداری، توزین و تحویل به بخش تولید را مورد مشاهده و ثبت قرار دادیم.

واحد تولید دومین مکانی بود که اصلی ترین قسمت کار یعنی تولید دارو در آنجا صورت می گرفت این واحد خود به سه بخش تولید مایعات، جامدات و آنتی بیوتیک تقسیم می‌شد که شرح تولید هر کدام در بخش تولید ذکر خواهد شد.

و در نهایت انبار محصولات وجود داشت که محل نگهداری داروهای تولید شده و تحویل آن به شرکتهای پخش مواد دارویی جهت توزیع در سطح کشور می باشد.

هدف از انتخاب این پروژه علاقه به آشنایی با چگونگی تولید دارو بود. زیرا این بخش تولیدی کمتر مورد توجه متخصصان صنعت بوده است و بنده در طول تحصیل هیچگاه ندیده ام که از داروسازی به عنوان یک صنعت اسمی برده شود یا مثالی ذکر گردد. و بیشتر دانشجویان رشته های شیمی، داروسازی، آزمایشگاهی، میکروبیولوژی و رشته های مرتبط با آنها به کارآموزی و تحقیق در این صنعت می پردازند. در حالی که یکی از صنایع بسیار مهم و حیاتی کشور می باشد که یکی از ابزارهای حفظ بهداشت و سلامتی جامعه به شمار می آید.

ضمن کار و مطالعه در مورد چگونگی تولید دارو با توجه به اهمیت ارزیابی کار و زمان در موسسات تولیدی و به پیشنهاد شرکت، روش سنجی و زمان سنجی در این شرکت را نیز مورد بررسی قرار دادم. که مباحث مربوط و فعالیتهای انجام شده در بخش ارزیابی کار و زمان ذکر می شود.

امید است که با آشنایی بیشتر دانشجویان صنعتی این بخش تولیدی و همت صاحبان این صنایع به ایجاد ارتباط با موسسات تحقیق صنایع، شاهد رشد هر چه بیشتر این صنعت مهم و حیاتی در کشورمان باشیم و با افزایش توان کمی و کیفی تولید دارو این صنعت را به خودکفایی رسانده و از واردات آن که در شرایط بحرانی مشکلات عمده ای را برای ما به بار می آورد، بی نیاز باشیم.

 

تاریخچه شرکت :

این واحد تولیدی در سال 1347 و به نام «پارک دیویس» آغاز به کار کرد. تا پیش از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی این شرکت حجم تولید محدودی داشت و شرکت آمریکایی «وارنر لامبرت» 80 درصد سهام آن را در اختیار داشت.

انقلاب عظیم اسلامی کشور ما، که قویترین عامل شکوفایی صنایع دارویی در ایران بود، منجر به ملی شدن بسیاری از صنایع مهم گردید، و سازمان صنایع ملی ایران این شرکت را مانند بسیاری از شرکتهای دارویی دیگر، ملی اعلام کرد و مدیران دولتی را برای اداره آن منصوب نمود.

شرکت نام «الحاوی» را برای خود برگزید که برگرفته از نام دائره المعارف بزرگ پزشکی حکیم عالیقدر ایرانی «زکریای رازی» بود و فعالیت خود را در سطح وسیعی آغاز نمود.

داروسازان، شیمیدانان و مدیران علاقمند و خبره، بهبود کیفیت و افزایش تولید را سرلوحه کار خود قرار دادند. و به این ترتیب خطوط جدید تولید قرص، کپسول و شربت نصب و راه اندازی شد.

آزمایشگاه های کنترل کیفیت با نظارت دقیق بر تمامی مراحل تولید، کیفیت را تا حد قابل قبولی بهبود بخشیدند، و شرکتی که تولید سالانه آن از پنج میلیون قطعه تجاوز نمی کرد، در حال حاضر تولید خود را به دهها میلیون قطعه افزایش داده است. این شرکت در کنار فعالیتهای داروسازی اقدام به طراحی و تاسیس کارخانه شیمیداروئی «امین» در اصفهان نموده است.

بررسی رابطه بازی های رایانه ای خشن بر پرخاشگری دانش آموزان مقطع راهنمایی

بررسی رابطه بازی های رایانه ای خشن بر پرخاشگری دانش آموزان مقطع راهنمایی

بررسی رابطه بازی های رایانه ای خشن بر پرخاشگری دانش آموزان مقطع راهنمایی

این فایل دارای فرمت word می باشد.
 
همچنین فایل مورد نظر دارای پرسشنامه است.
 
 
 
بررسی رابطه بازی های رایانه ای خشن بر پرخاشگری دانش آموزان مقطع راهنمایی
 
 
 
 
چکیده 
 
فصل اول ( گستره مسئله مورد بررسی ) 
 
مقدمه
 
بیان مسئله
 
اهمیت و ضرورت
تحقیق
 
هدف پژوهش
 
فرضیه پژوهش
 
متغیرهای پژوهش
 
تعاریف نظری وعملیاتی واژه ها ومفاهیم
 
فصل دوم ( پیشینه و ادبیات پژوهش ).
مرور پیشینه 
 
نظریه پالایش 
 
وضع تحصیلی دانش آموز پرخاشگر 
 
خصوصیات شخصیتی دانش آموزان پرخاشگر 
 
راههای اصلاح و مهار پرخاشگری 
 
فصل سوم ( روش تحقیق ) 
 
جامعه مورد مطالعه پژوهش 
 
نمونه و روش نمونه گیری 
 
ابزار پژوهش 
 
روش آماری مربوط به فرضیه 
 
روش تحقیق 
 
فصل چهارم ( یافته ها وتجزیه وتحلیل آنها )
 
جدول 
 
انجام محاسبات 
 
جدول میانگین و انحراف استاندارد 
 
فصل پنجم ( بحث ونتیجه گیری ) 
 
بحث و نتیجه گیری 
 
محدودیتها ونارسائیهای پژوهش 
 
پیشنهادات 
 
منابع وماخذ 
 
ضمائم پیوست
 
 
چکیدههدف از پژوهش حاضر بررسی میزان پرخاشگری نوجوانانی است که از بازیهای الکترونیکی و رایانه ای خشن استفاده می کنند . جامعه پژوهشی حاضر را دانش آموزان پسر دوره راهنمایی شهرستان خرمدره تشکیل می دادند .
 
در این پژوهش با استفاده از نمونه گیری تصادفی ساده تعداد 50 نفر از دانش آموزان پسر مقطع راهنمایی شهرستان خرمدره از دو مدرسه به عنوان نمونه انتخاب شدند و سپس تست پرخاشگری آیزنیک در اختیار آنها قرار داده شد و از آنها خواسته شد که به این سوالات با بلی و خیر پاسخ دهند .
 
برای آزمودن فرضیه پژوهش ازروش t   مستقل درسطح معنی داری  a = 0/05  استفاده گردید .
 
 
 
نتایج بدست آورده نشان دادند که بین میانگینهای مورد مقایسه تفاوت معنی داری وجود دارد در نتیجه بین استفاده از بازیهای الکترونیکی خشن و پرخاشگری نوجوانان پسر دوره راهنمایی شهرستان خرمدره رابطه معنا داری وجود دارد . بنابراین فرضیه پژوهش تایید می گردد و فرض صفر رد می شود . 
 
ما اکنون در جامعه متمدن عصر حاضر زندگی می کنیم که در آن خشونت بین افراد از نظر قانونی جرم بحساب می آید و پرخاشگری با دیگران نیز مقابله به مثل آنان را به دنبال می آورد و ممکن است زنجیره ای از اختلافات بعدی را سبب شود ( لطف آبادی ) .
 
نوجوانی یکی از بحرانی ترین دوران زندگی انسان است که در این دوران با مشکلات فراوانی دست به گریبان است با فرا رسیدن دوران بلوغ مزاج کودکان طوفانی می شود انقلاب و دگرگونی همه جانبه ای در جسم و روان آنان پدید می اید ممکن است پرخاشگر شود یا آرام و ساکت ، تمام جنبه های حیوانی و انسانی که در وجودش نهفته است بر اثر ترشح هورمونهای بلوغ ظاهر و آشکار شود ( آدلر ، 1378 ، ترجمه سروری ) .
 
در جهان معاصر پیشرفت علوم نه تنها بر سطح زندگی و فضا و محیطی که انسانها در آنجا زندگی می کنند تاثیر گذاشته بلکه قوانین و قواعد حاکم بر ارتباط و تعامل بین انسانها و نگرش آنها را نسبت به خود ، و به دیگران و به جهان تغییر داده است .
 
چنانچه دنیای نوجوانان نیز از این تغییرات مصون نمانده است و یکی از جلوه های این تغییر و دگرگونی تغییر در نوع سرگرمیها و یا گذراندن اوقات فراغت این قشر از جامعه است که نمود بارز آن را می توان در ظهور و گسترش بازیهای الکترونیکی مشاهده کرد .
 
به این تربیت با ظهور و گسترش این بازیها ، روز به روز شرکتهای سازنده بازنده بازیهای جدیدتری را به بازار عرضه کرده اند ، به طوری که سال به سال به بهبود و کیفیت دستگاههای ساخته شده افزوده گشته و بازیهای متنوعی نیز ارئه می شد ، و هر بازی ارائه شده نسبت به بازیهای قبلی از درجه و شدت خشونت زیادی برخوردار بود .
 
ناگهان با افزایش خشونت در این بازیها ، کودکان و نوجوانان بسیاری به سمت اینگونه بازیها گرایش یافتند ، تا زمانیکه امروزه تاثیرات این چنین بازیها در کودکان و نوجوانان تبدیل به ناهنجاری در رفتارها و تعاملات اجتماعی شده است .
 
بدیهی است که در هزاره جدید خشونت نوجوانان یکی از بزرگترین مسائل رو در روی جوامع است .
 
لذا روانشناسان و متخصصان معتقدند که این بازیها مانند بسیاری از وسایل دیگر می بایستی تحت نظارت والدین برای کودکان و نوجوانان استفاده شود و استفاده افراطی و بی نظارت بر آنها نیز آثار مخرب و بسیار خطر ناک را در پی خواهد داشت .
 
بیان مسئله
 
با توجه به تغییر و تحولات صنعتی که در کشورها بوجود آمده و کشور را تقریبا می توان جزء آن کشورهایی قرار داد که در حین گذر از سنتی به صنعتی می باشد . ورود صنعت به درون خانواده ها و تغییر رفتار خانواده و تغییر نظام آموزش و پرورش همه و همه عواملی است که دست به دست می دهند و باعث می شوند نسل در گذر جامعه سنتی به صنعتی به فرهنگ صنعتی شدن رسیده باشند و نه از حالت سنتی خود در آمده باشند و اینها عواملی است که باعث بوجود آمدن اختلال و انحرافات اجتماعی می شود . ورود بازیهای ویدئویی و رایانه ای و تلویزیونی که دارای بخش بخش عمده ای از بازیهای خشن و ظاهری کشنده و مخرب هستند و خود کشی ها در تلویزیون وجود برنامه های خشونت بار در برنامه های کارتونی کودکان و در سریالهای تلویزیونی و فیلمهای پلیس همه و همه در رفتار کودکان در خانواده و مدرسه و جامعه تعمیم می یابد و طی تحقیقاتی متعدد نشان داده اند که نوجوانان بلافاصله پس از دیدن برنامه ای خشونت بار به همسالان خود در خانواده یا مدرسه تعرض می کنند و رفتار خشن خشن بروز می دهند .
 
با توجه به اهمیت موضوع یعنی پرخاشگری که می تواند سدی باشد در جهت تحصیل و تربیت دانش آموزان و همچنین باعث ایجاد بی نظمی در محیط آموزشی شده و نهایتا موجب آزار و اذیت دانش آموز می گردد همچنین خود آزاری برای افراد پرخاشگر را سبب می شود لذا اگر رفتارهای پرخاشگرانه نوجوانان دانش آموز حل نشود برای مدرسه و جامعه مضراتی را فراهم می کند . لذا برای برطرف کردن این مشکل و شناخت نقش عوامل موثر در این مسئله را مورد بحث و بررسی و تجزیه و تحلیل قرار می دهیم .
 
بنابراین آنچه برای پژوهشگر در این تحقیق به صورت سوال مطرح است این است که آیا بین استفاده از بازیهای الکترونیکی و رایانه ای خشن با پرخاشگری در بین نوجوانان رابطه ای وجود دارد یا خیر ؟
 
 
 
اهمیت و ضرورت تحقیق
 
با آگاهی از این واقعیت که انسان دارای اختیار و اراده می باشد و نسبت به سایر موجودات از اختیار بزرگ و ویژه ای برخوردار می باشد و می تواند با بکارگیری قوه عقل و ناطقه خویش و همچنین کسب علم و دانش بر وسعت بینش خود بیفزاید و سلامت روانی خود را حفظ نماید که در خانواده و اجتماع نیز تاثیر مطلوب و بهینه ای داشته باشد و به پیشرفت بشر خدمت کند با تفاسیر امروز در جوامع سلامت روانی و بهداشت روانی رو به تهدید است و پرخاشگری چه به صورت کلامی و غیر کلامی افزایش یافته و با وجود راحت تر شدن زندگی و امکانات بیشتر در بهبود رفتار سالم به دور از خشونت و پرخاشگری کمتر اقدام و پیشرفتی حاصل شده است و چون خشونت و پرخاشگری باعث مسائل و مشکلات متعددی در روان فرد ، خانواده ، مدرسه و جامعه می شود و کارآیی آنها را کم می کند لذا بوسیله ریشه یابی عوامل مهم بوجود آورنده پرخاشگری  که در حال حاضر فیلم های خشن  و بازیهای خشن الکترونیکی  و رایانه ای از مهم ترین علل می باشد .
 
می توان با تغییر و تعدیل در این برنامه ها و بازیهای الکترونیکی و رایانه ای و ساخت برنامه ها و بازیهای سازنده و مفید به پیشرفت و سلامت روانی افراد کمک نموده تا بدین وسیله جامعه ای به دور از خشونتی که در حال حاضر در آن موجود است داشته باشیم .
 
اغلب والدین تربیت فرزند را کاری ساده تلقی می کنند یا اینکه در بعضی موارد به آن اهمیت نمی دهند و یا اعتقاد دارند که هر کس می تواند از عهده تربیت فرزند خود بر آید اما به جرات می توان گفت که هر کاری نیاز به آگاهی و آشنایی دارد و والدین می باید به این مسئله توجه کنند و اطلاعات لازم را کسب نمایند .
 
عوامل محیطی تاثیری مهم در تغییر و یا تعدیل رفتارها دارند اما متاسفانه برخی از کارشناسان ، رفتار پدر و مادر را تنها عامل موثر در رفتار فرزندانشان می شمارند . طبیعی است که رفتار والدین بر رفتار کودکان تاثیر دارد اما نمی توان والدین را مسئول رفتار فرزندانشان دانست برخی از نوجوانان می توانند زندگی والدین خود را فلج کنند و همانطور که والدین در رشد و سلامت فرزندان خود تاثیر دارند ، فرزندان نیز دررفتارو سرنوشت خانواده خود موثرند . رفتار فرزندان، از تاثیر متقابل محیط ( موقعیت خانوادگی ، نحوه رفتار با آنها ) و شخصیت فردی آنها پیروی می کند .
 
اگر در دوران رشد واکنشها و رفتار والدین به موقع و به جا صورت گیرد کودک و نوجوان از تعادل شخصیت برخوردار می شود و در غیر اینصورت باید در انتظار عدم تعادل روحی و روانی و واکنشهای ناسازگارانه بود .
 
بنابراین با توجه به اهمیت دوران نوجوانی و مشکلاتی که در این دوران ممکن است برای نوجوان و جامعه پیش آید لازم است که بررسیهای دقیق تری در مورد نوجوانی و مشکلات آنان انجام گیرد ( نجاتی - حسین ، روانشناسی نوجوانی ، چگونگی رفتار با نوجوان ، ص 88 ) .
 
یکی از این مشکلات و معضلات امروزی که گریبان گیر کودکان و نوجوانان کشور شده گرایش کودکان و نوجوانان به سمت بازیهای کامپیوتری و ویدئویی خشن می باشد . کودکان و نوجوانانی که ساعتها اوقات فراغت خود را صرف چنین بازیها می کنند . نهایتا آنهایی که بازیهای خشونت بار انجام داده اند ، این ارتباط آنها را بسوی رفتارهای پرخاشگرانه سوق میدهد ، معمولا گزارش شده است که مردها بیشترین خشونت را نسبت به زنان از خود نشان میدهند بنابراین مردها نسبت به زنها بسیار آسیب پذیر می باشند ( اینترنت ، Web -  MD  - 2002  -  یک شبکه اختصاصی تلویزیونی ) .
 
هدف پژوهش
 
با توجه به رواج روز افزون بازیهای کامپیوتری و ویدئویی که بصورت تفریح میتواند تاثیر قوی در رفتار کودک و نوجوان داشته باشد . پژوهشگر می خواهد بررسی کند که آیا در بین عوامل محیطی مختلفی که بر شخصیت و رفتار نوجوان تاثیر می گذارد و یکی از آنها تاثیر بازیهای کامپیوتری و ویدئویی خشن بر پرخاشگری نوجوانان است آیا پرخاشگری نوجوانانی که ازاین بازیها استفاده می کنند بیشتر از نوجوانانی است که از این بازیها استفاده نمی کنند .
 
با توجه به مطالب ذکر شده این پژوهش چند هدف ویژه را دنبال و بررسی می کند :
 
1- مطالعه و بررسی اعمال و رفتار نوجوانانی که با بازیهای کامپیوتری و ویدئویی خشن ارتباط داشته اند ، نسبت به نوجوانانی که با اینگونه بازیهای خشن ارتباط نداشته اند .
 
2- مطالعه و بررسی اینگونه بازیهای کامپیوتری و ویدئویی خشن علاوه بر ایجاد پرخاشگری در نوجوانان چه آسیبی به مهارتهای اجتماعی ، سلامت روانی ( نوجوانان ) وارد می سازند .
 
3- مطالعه و بررسی عملکرد تحصیلی نوجوانانی که با بازیهای کامپیوتری و ویدئویی خشن ارتباط داشته اند ، نسبت به نوجوانانی که با بازیهای خشن ارتباط نداشته اند . 
 
پیشینه و ادبیات تحقیق
 
بازیهای کامپیوتری در سال 1972 با " پنگ " ( یک بازی تنیس روی میز رایانه ای ) آغاز شد ، و سپس هم در نظام سخت افزاری و هم در نظام نرم افزاری شروع به رشد کرد ( کلول و پانیر ، 2000 ) .
 
در همان سال در شرکت مگناوکس به عرضه یک مجموعه بازی ویدئویی به نام الکتیویژن پرداخت که با اتصال به تلویزیون خانگی ، امکان بازی فراهم می شد . به این ترتیب رفته رفته بر تعداد شرکتهای سازنده بازیهای ویدئویی افزوده شد تا آنکه در پایان سال 1976 بالغ بر بیست شرکت مختلف به تولید بازیهای ویدئویی قابل مصرف در منازل پرداختند ( منطقی ، 1380 ) .
 
نخستین بازیها عاقبت تکراری می شدند و شهرت عمومی شان رو به زوال گذاشت . تا اینکه در اواسط سال 1980 ، نینتنر و نظام هایی را با گرافیک اصلاح شده ، همراه با بسیاری از محصولات وابسته و جانبی و با تاکید زدایی بر خشونت ارائه کرد .
 
دیگر کارخانجات ، متوجه این استراتژی شدند و درجه ای از خشونت و سطحی از واقع گرایی را پیوسته در بازیهای الکترونیکی افزایش دادند . ( فانک و همکاران ، 1999 ) .
 
بهبود و کیفیت و تنوع بازیها و پیشرفت های علوم الکترونیک و رایانه ، باعث گسترش روز افزون این رسانه در میان جامعه ، خصوصا در بین نوجوانان گشته است .
 
در سال 1980 محققان شروع به ارزیابی تاثیر پرداختن به بازیهای کامپیوتری و ویدئویی ، در حوزه های گوناگون شامل سلامتی ، هماهنگی چشم و دست ، عملکرد مدرسه و آسیب شناسی روانی کردند . نتایج اولیه ، ارائه شده در یک کنفرانس حمایت شده بوسیله آقاری در سال 1983 بر جنبه های مثبت پرداختن به بازیها تاکید داشت ( فانک و بوچمن ، 1996 ) .
 
تحقیق در حیطه بازی های کامپیوتری ، اغلب با استفاده از استراتژیهای تحقیق در مورد تلویزیون " شامل مواردی چون دلایل استفاده از این رسانه ، آثار ، الگوی مصرف و شیوه اثر گذاری " به پیش رفته است . اعتقاد براین است که همچون تماشای تلویزیون ، پرداختن به بازیهای ویدئویی و کامپیوتری ، فرصتهایی را برای یادگیری مشاهده ای فراهم می آورد .
 
افزون بر اینکه بر خلاف حالت فعل پذیری تماشای تلویزیون ، بازیهای الکترونیکی جنبه فعال بودن را اضافه کرده اند که اثر پرداختی به بازیها را تشدید می کند .
 
به نظر پرونز ، بازیها و نظام بازی اولیه ، مشترکات بسیار کمی با نظام ها و بازیهای پیشرفته تر و فرهیخته تری که پدیدار شده اند دارند .
 
بنابراین آثار بازیهای جدید تر روی رفتار بچه ها متفاوت خواهد بود ( مدیا اسکوپ ) .
 
در حال حاضر ، تمرکز توجه به جنبه های منفی بازیها همچون کاهش : حرمت خود ، اعتیاد ، پرخاشگری و انزوای اجتماعی قرار دارد ( کلول و پانیر ، 2000 ) .
 
بازیهای کامپیوتری ممکن است نیازهای بیعی را که در تعاملات اجتماعی بر آورده می شوند ، ارضاء کرده و بنابراین به انزوای اجتماعی منتهی گردند ( زیمباردو ، 1982 ) .
 
کامپیوتر بعنوان یکی از وسایل این بازیها ف میتواند باعث کم شدن تعاملات اجتماعی فرد ، خصوصا با اهل خانه گردد .
 
گروعفوگ ، و نکالتش و ویتالاری ( 1985 ، به نقل از حریس و کروگمن ، 2001  ) در طی تحقیقی دریافتند افرادیکه دارای یک رایانه ( کامپیوتر ) شخصی می باشند ، به طور معنا داری زمان بیشتری را به تنهایی و زمان کمتری را با خانواده و دوستان سپری می کنند ساختار فیزیکی کامپیوتر خود به گونه ای است که موجب استفاده انفرادی می گردد .
 
صفحه کامپیوتر کوچک بوده و تنها یک صندلی در جلوی آن در نظر گرفته می شود ، اتاق شخصی فرد و یا در محلی دورتر از تردد و تجمع افراد است . این انزوا و تنهایی میتواند باعث کاهش تعامل اجتماعی فرد با دیگران و در نهایت کاهش مهارتهای اجتماعی می گردد . ( ویتاشتین 1995 ، به نقل از افنسو 1991 ) عقیده دارد که استفاده کننده های کامپیوتر ، مهارت و شکیبایی برای اداره یک ارتباط اجتماعی در دنیای واقعی را از دست خواهند داد .
 
همچنین به نظر وی ، رسانه و فن آوری شامل تلویزیون ، تصاویر متحرک و لوحهای فشرده ( سی دی ) ارزشها و عملکردهای اجتماعی جوانان را تحلیل می کند .
 
تعاملهای اجتماعی کارآ ، به وضوح برای سازش هیجانی و رفتاری و عملکرد موفق در خانه ، مدرسه ، محل کار و اجتماع ضروری می باشد . رفتار میان فردی ماهرانه ، به طور طبیعی دارای عواقب پاداش دهنده از قبیل شروع و عمق بخشیدن به دوستی ها ، کاهش منابع تنش زای زندگی ، کسب نیلزهای زناشویی و بدست آوردن خود بسندگی می باشند ( ده بزرگی ، 1372 ) .
 
 اهمیت رفتارهای اجتماعی بوسیله نقش مهمی که درشناسایی آسیب شناسی روانی نوجوانان دارند،
 
تایید شده است . برای مثال در اکثر طبقه بندیهای تشخیصی که برای کودکان و نوجوانان بکار برده می شود ، نقصان در عملکردهای اجتماعی را به عنوان شاخصی از اختلال در نظر می گیرند ، بعنوان نمونه در چهارمین تجدید نظر راهنمای آماری و تشخیص اختلالات شخصیتی محور دوم ف عملکردهای اجتماعی غامضی دارند و در بیشتر موارد باقیمانده نیز به مضامین اجتماعی پرداخته شده است ( هاسنن ، نانگل ، میر ، 1998 ) .
 
کمبودهای مهارتهای اجتماعی اغلب در میان نوجوانانی که مشکلات رفتاری بیرونی و چارچوب از هم گسیخته دارند وجود دارد . همچنین کمبود مهارتهای اجتماعی با تعدادی از بیماریهای روانی نظیر افسردگی و یا اضطراب و مشکلاتی چون پرخاشگری ، سوء استفاده از مواد ، بزه های جنسی ، مشکلات تحصیلی و حرفه ای تنهایی ، حاملگی ناخواسته و بیماریهای مقاربتی همراه شده است .
 
رفتار میان فردی نابسنده ، ممکن است ناشی از عواملی چون : نارسایی مواجهه با الگوهایی که از مهارتهای اجتماعی کافی برخوردارند . موقعیتهای ناکافی برای تمرین یادگیری رفتارهای میان فردی نابسنده و یا سازش نایافته و تنزل مهارتهای رفتاری خاص در اثر عدم استفاده باشد ( عناصری کاخکی ، 1373 ) .
 
می توان اظهار داشت یکی از عواملی که احتمالا به نارسایی مواجهه با سر مشق های مناسب و تنزل مهارتهای اجتماعی در اثر عدم استفاده منجر می شود ، پدیده نو ظهور رسانه های جمعی ، بازیهای کامپیوتری ، ویدئویی
 
است .منابع و ماخذ
 
1 -  سلحشور- ماندانا، پرخاشگری در کودکان و نوجوانان و روشهای رویایی با آن ص 12-  چاپ اول ، زمستان 78 .
 
2 -  شاملو - سعید ، روانشناسی شخصیت .
 
3 -  از سایت اینترنتی  Google.
 
4 -  کریمی - یوسف ، روانشناسی اجتماعی ، نقش رسانه های گروهی در آموزش پرخاشگری ، ص 213 ، چاپ هشتم ، زمستان 79 .
 
5 -  لطف آبادی - حسین ، روانشناسی رشد 2 ، روانشناسی دوره نوجوانی ص 11 ، چاپ دهم ، بهار 79 .
 
6 -  شاملو - سعید ، بهداشت روانی ، چاپ چهاردهم ، تاثیر بازیهای رایانه ای بر بهداشت روانی کودکان و نوجوانان  ، ص 156 .
 
7 -  نجاتی - حسین ، روانشناسی نوجوانی ، چگونه رفتار با نوجوانی ، ص 88 ، جلد سوم ، چاپ 1380 .
 
8 -  از سایت اینترنتی یا آدرس اینترنتی ( رفاه ) یا سرویس اطلاع رسانی :
 
                                              www . Refahweekly . com / computer                 
 
9 -  از سایت اینترنتی : 
 
                     www . Crime Researchim south Africacrisa . orgoza   
 
10-  آدرس اینترنتی :
 
                                         Volent Video Games linked to Aggressire Beharior
 
 11-  مجله روانشناسی ، تاثیر بازیهای کامپیوتری بر کودکان و نوجوانان ، شماره 1 ، بهار 1381 .
 
12                                                 -  سرویس اطلاع رسانی  web -  MDیک شبکه تلویزیونی اختصاصی است .
 
Webcenter . health . web md . aol . com / contenf / article                               
 
13-  مجله روانشناسی و علوم تربیتی ، انتشارات دانشگاه شهید چمران اهواز ، فصل سوم ، ساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش پرخاشگری ، چاپ دهم ، 1381 .
 
14-  از شبکه اطلاع رسانی خبر ، تاثیر بازیهای کامپیوتری خشن 15/ 8/ 81 .
 
15-  قسمتی از مصاحبه از خانم رفیعی ، روانپزشک کودک ، نوار ویدئویی ، موضوع مصاحبه : تاثیر بازیهای کامپیوتری بر کودکان و نوجوانان ، 1/ 9 / 81 ، پخش از شبکه اول سیما .

رابطه تک فرزندی و اختلالات روانی

رابطه تک فرزندی و اختلالات روانی

رابطه تک فرزندی و اختلالات روانی

این فایل با فرمت WORD می باشد و قایل ویرایش و آماده پرینت است
 
رابطه تک فرزندی و اختلالات روانی
 
فهرست
 
چکیده3
 
 
 
فصل اول
 
مقدمه5
 
بیان مساله7
 
اهمیت پژوهش9
 
فرضیه پژوهش11
 
تعاریف عملیاتی11
 
 
 
فصل دوم
 
اختلالات رفتاری13
 
تعاریف اختلالات رفتاری14
 
رفتار بهنجار18
 
برآورد درصد شیوع اختلالات رفتاری19
 
بررسی مختصری از تاریخچه و علل اختلالات رفتاری22
 
اصل فراموش شده ژنتیک28
 
ارتباط نقش سیستم ایمنی با افزایش مشکلات رفتاری30
 
دسته بندی اختلالات رفتاری32
 
انواع اختلالات رفتاری موجود در هر گروه از دسته بندی های گروه ترویج روانپزشکی43
 
چگونگی ارتباط با والدین با فرزندان و تاثیر آن بر ویژگی های رفتاری آنان 49
 
چگونگی بروز اختلال در رفتار از نظر رفتار گرایان54
 
روشهای رفتار درمانی59
 
اختلالات رفتاری در کودکان تک فرزند و چند فرزند شهر تهران65
 
 
 
فصل سوم
 
جامعه آماری68
 
ابزار پژوهش69
 
اعتبار پرسشنامه راتر72
 
پایایی آزمون راتر73
 
روش اجرای تحقیق74
 
روش تحلیل آماری75
 
 
 
فصل چهارم
 
بحث و نتیجه گیری80
 
پیشنهادات81
 
محدودیتها82
 
منابع83
 
پیوست 86
 
پرسشنامه 87
 
پرسشنامه مشخصات مربوط به دانش آموز93
 
چکیده:
 
این تحقیق به منظور بررسی رابطه تک فرزندی با اختلالات رفتاری انجام گردیدپس از تشریح کامل اختلالات رفتاری و ذکر انواع آن، پرسشنامه راتر روی 30 کودک تک فرزند و 30 کودک غیرتک فرزند پاسخ داده شده استاین پرسشنامه، مخصوص معلمان بوده و در چند مدرسه ابتدائی کرج به طور تصادفی توزیع شده استمعلمان برحسب آشنایی خود با انش آموزان تک فرزند و غیر تک فرزند پرسشنامه ها را تکمیل نموده اندآزمودنیهای دانش آموز در این کار پژوهش بین 7 تا 12 سال سن داشته انددر آخر پس از پایان کار و انجام محاسبات آماری از طریق روش آماری x2(مجذور کا) مشاهده شده که x2(6/06) بدست آمده بزرگتر از x2جدول (5/671) بوده استبنابراین بین تک فرزندی و اختلالات رفتاری رابطه معنی داری وجود دارد وسطح معنی داری آن برابر 5% p7است
 
«فصل اول»
 
«مقدمه»
 
بحث درباره رفتارهای انسان و چگونگی بروز اختلال در آن نیازمند بررسی دیدگاهها و نظریه های دانشمندان مختلفی است که با تمام پیچیدگی موضوع، سعی در شناخت بشر و چشمه های زایای نیازهای او دارندعلاقه و کنجکاوی در این زمینه پشینه ای به قدمت زندگی انسان بر کره زمین دارداما در یک صد سال اخیر مطالب بسیاری در این باره به رشته تحریر در آمده است که با وجود پراکندگی فراوان، می توان آنها را دسته بندی کرددر انجام این مهم، در می یابیم که هر یک از دانشمندان در نظریه خود، انسان و رفتارهای او را از بعد خاص مورد بررسی و تحقیق قرار داده اند، و بر اساس دریافتهای تک بعدی خویش، صبورانه سعی در توجیه و توضیح انسان و رفتارهایش کرده اند و انسان را همان چیزی معرفی کرده اند که خود شخصاً دریافته اند که می توان گفت نظر به آنها به مثابه افرادی است که در مثال مولوی، در تاریکی،بر بخشی از بدن فیل دست کشیده و تلاش در توضیح و تعریف آن موجود بر اساس آگاهی ناقص و محدود خویش دارند، زیرا در حقیقت انسان ترکیب بسیار جالب و قابل تحسینی از جسم (بدن) ، عقل (ذهن) و معنویات (بعد الهی) است و هر یک از اینها امکانات و امتیازات بی شمار برای او به ارمغان دارد که به دنبال خود نیازها و خواسته های بسیاری را نیز ایجاد می کند
 
احتمالاً به کرات، اصطلاحات «مشکلات رفتاری» ، «آشفتگی هیجانی» و «بیماریهای روانی» را شنیده ایماما هنگامی که می خواهیم آنها را دقیقاً تجزیه و تحلیل و یا تعریف کنیم، این اصطلاحات، مبهم و کلی به نظر می آید و کار بسیار مشکل می نماید
 
اصطلاح «اختلال رفتاری» که نتیجه بارز آشفتگی هیجانیاست معمولاً بشتر برای کودکانی که دچار تضاد هستند، به کار می روداین اصطلاح، بدون آنکه تعریف شود، تقریباً از حدود 85 سال پیش، در فرهنگ ادبیات روان شناسی وارد شده استاز آن هنگام معلمان، پزشکان، روان شناسان، رستاران و افراد دیگری که به مشکلات هیجانی و رفتاری کودکا علاقه مند هستند از این اصطلاح برای بیان مقصود خویش استفاده کرده انداما تعریف واحدی که مورد پذیرش همگان باشد، ارائه نشده است(سیف نراقی - نادری)
 
 
 
- بیان مسئله
 
به طور کلی شخصیت مستقل و واحد کودک در همان مراحل اولیه زندگی شکل مگیردیک کودک ممکن است از نظر ارثی گرایش به خصوصیات شخصیتی معینی داشته باشد اما بسته به اینکه این تمایلات در چه محیطی، رشد یابد، شدت و ضعف آنها تفاوت می کند(دکتر نبی جمالی)
 
وجود تعارض، ناسازگاری، اختلالات رفاری و خشونت هایی که زندگی مطلوب و امنیت اجتمتعی را مختل می کندف یکی از مشکلات جوامع امروزی استاز عواملی که می تواند هم به عنوان محیطی برای پیش گیری و کاهش آن تلقی گردد، مدرسه است در هر کلاس و مدرسه، دانش آموزانی وجود دارند که به دلیل خصوصیات و شرایط فردی، خانوداگی و اجتماعی در پذیرش انتظارات و مقررات محیط آموزشی و انطباق دادن خود با آن و نیز در رفتار و برخورد متعادل با هم سالان و هم کلاسی های خود دچار مشکل می باشندیکی از این خصوصیات و شرایط فردی، تک فرزندی است که ممکن است عامل اصلی این اختلال و ناسازگاری باشدالبته این امر در حد یک فرضیه بیان شده وتحقیقات زیادی در این زمینه صورت نگرفته استبنابراین انجام تحقیق در این زمینه برای یاری رساندن به کودکان و نوجوانان که با اختلالات رفتاری و ناسازگاری درگیرند و عامل اصلی آن تک فرزند بودن است امری مهممی نماید(دکتر گیتونی)
 
 
 
- اهمیت پژوهش:
 
با توجه به اینکه در جوامع پیشرفته و در حال توسعه امروزی داشتن فرزند زیاد چندان مطلوب نیست و تامین لوازم آسایش زندگی برای تعداد کمتری از فرزندان مقدور است، لذا والدین به داشتن یک تا سه فرزند اکتفا می کننداین تعداد کم فرزندان، فرزند سالاری را به دنبال خواهد داشت و در بعضی موارد نیز اختلالات رفتاریبچه ها در محیط خانه به علت حمایتهای زیاد، تامین شدن بی اندازه، تجربه نکردن شکست ،لوس و بی مسئولیت بار می آیند و در آینده ای نه چندان دور در محیط اجتماع مشکل ساز خواهند بود، هم برای خود هم برای اطرافیانبخصوص هنگامیکه در خانواده مسئله تک فرزندی وجود داشته باشد این امر محسوس تر استوالدین به خاطر علاقه زیاد به تنها فرزند زندگی خود در برخی موارد مشکلاتی را بوجود می آورند،حمایتهای بی مورد، نچشیدن طمع تلخ شکست هر چند کودک، تشویق و تقویت شدن به کارهای نادرستی که انجام می دهد و ندیدن اخم والدین و آنها را به افرادی از خود راضی و نوعی مشکل افرین برای سایرین تبدیل میکند
 
برای کمک به والدینی که تنها یک فرزند دارند و بررسی رابطه این پدیده با اختلالات رفتاری انجام پژوهش امری مهم می نماید تا راهکاری برای این پدیده رو به رشد یافت
 

گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر

گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر

گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر

گزارش پایان دوره کارآموزی
گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر
 
توجه نمایید که این گزارش به صورت فرم بوده و شبیه بقیه گزارش ها نمی باشد.(لطفا به فهرست خوب دقت فرمایید)
 
((((مشخصات این پروژه))))

شامل 6 فرم می باشد که:

فرم 1 - خلاصه گزارش هفتگی: 

فرم 2 - خلاصه مشروح ماهانه

فرم 3 - گزارش سرپرست کارآموزی(فقط فرم)

فرم 4 - گزارش مدرس کارآموزی(فقط فرم)

فرم 5 - برگ ارزشیابی نهایی(فقط فرم)

فرم 6 - نظرات و پیشنهادات پایان دوره(فقط فرم)

 

گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر

 
 

گزارش کارآموزی وکالت

گزارش کارآموزی وکالت

گزارش کارآموزی وکالت

این فایل با فرمت word و آماده پرینت می باشد.

 

موضوع:

گزارش کارآموزی وکالت

 

فصل اول

گزارشات حقوقی

الف) دفاتر حقوقی

ب) دادگاه‌ عمومی (حقوقی)

ج) اجرای احکام مدنی

 

فصل دوم

گزارشات کیفری

الف) دادگاه‌های عمومی (جزایی)

ب) اجرای احکام کیفری

ج) دادگاه انقلاب

د) دادگاه اطفال

و) دادگاه تجدید نظر

 

فصل سوم

گزارشات خانواده

دادگاه خانواده

 

فصل چهارم

گزارشات امور حسبی

دایره سرپرستی

 

فصل اول

گزارشات حقوقی

الف) دفاتر حقوقی

ب) دادگاه‌ عمومی (حقوقی)

1.الزام به انتقال سند رسمی

2.قرار تأمین خواسته

3.درخواست طلاق غیابی

4.تخلیه

5.صدور حکم توقف و ورشکستگی

6.الزام به انجام تعهد

7.ابطال سند

8.الزام به انتقال سند

9.اعسار از پرداخت دیه

10.                ابطال شناسنامه و صدور شناسنامه جدید

11.                مطالبه طلب

12.                استرداد اثاثیه منزل

13.                صدور حکم تولیت

14.                تخلیه

15.                خلع ید

16.                فسخ مبایعه‌نامه

17.                تخلیه

18.                صدور حکم اصلاحی بر اساس گزارش اصلاحی فی‌مابین طرفین

ج) اجرای احکام مدنی

19.                مطالبه مهریه

20.                مطالبه خسارات وارده

21.                مطالبه طلب

22.                ابطال معامله ـ جلب ثالث

23.                تخلیه ملک

24.                تقاضای تأمین خواسته

25.                مطالبه سهم‌الارث

26.                فروش و افراز ملک مشاع

27.                قطع و قمع مستحدثات ـ دستور موقت ـ خلع ید

28.                مطالبه دیه جراحات وارده

29.                فسخ قرارداد

30.                الزام به مسلوب المنفعه نمودن چاه غیر مجاز و مطالبه خسارت

31.                تعدیل اجاره بهاء

32.                فک رهن

33.                فسخ معامله و استرداد خودرو

34.                رسیدگی به اخراج و مزایای قانونی (مطالبه کارکرد)

35.                مزایده اموال منقول

36.                فسخ نکاح و مطاله نفقه

37.                مطالبه طلب

38.                مطالبه نفقه

39.                مطالبه اجرت‌المثل

40.                الزام به تسلیم بیع

41.                تغییر مجرای لوله آب شرب و فاضلاب

42.                مطالبه طلب (اعمال ماده 2 محکومیت‌های مالی و حبس محکوم علیه)

43.                اعسار از پرداخت هزینه دادرسی تجدید نظرخواهی

44.                حکم به افراز یک قطعه زمین مشاعی

فصل دوم

گزارشات کیفری

الف) دادگاه‌های عمومی (جزایی)

45.                فروش مال غیر

46.                ترک انفاق

47.                صدور چک بلامحل

48.                تصرف عدوانی

49.                استفاده از سند مجعول

50.                فروش مال غیر و کلاهبرداری

51.                فحاشی و ورود به عنف

52.                اعسار از پرداخت دیه

53.                سرقت تعزیری

54.                فروش مال غیر

55.                ترک انفاق

56.                قرار منع تعقیب

57.                صدور چک بلامحل

58.                ایجاد مزاحمت

59.                رابطه نامشروع

60.                خیانت در امانت

61.                تقاضای الزام خوانده نسبت به تحویل لوازم و ابزارآلات قالب‌بندی

ب) اجرای احکام کیفری

62.                قتل عمد

63.                شهادت خلاف واقع

64.                آدم‌ربائی توأم با اذیت و آزار

65.                اختلاس اعمال ماده 277 قانون آیین دادرسی کیفری

66.                اعمال ماده 696 قانون مجازات اسلامی

ج) دادگاه انقلاب

67.                نگهداری غیر مجاز اسلحه

68.                حمل و استفاده از مواد مخدر

69.                آزادی مشروط

70.                قاچاق چوب

71.                سلاح شکاری

72.                کشف مواد مخدر در زندان

د) دادگاه اطفال

73.                سرقت

74.                ممانعت از تحصیل کودک

75.                ولگردی

76.                مخدوش نمودن شناسنامه

77.                عدم ثبت واقعه ازدواج

78.                زنای غیر محصنه

79.                خودداری از کمک به مصدوم صحنه تصادف

80.                و) دادگاه تجدید نظر

81.                کلاهبرداری

82.                صدور چک وعده‌دار موضوع ماده 13

83.                اثبات مالکیت

84.                چک بلامحل موضوع ماده (3 و 7)

85.                ایراد ضرب و شتم عمدی

86.                جعل

87.                عمل منافی عفت و فحاشی و ایراد ضرب و جرح عمدی

 

فصل سوم

گزارشات خوانواده

دادگاه خانواده

88.                تقسیط محکومٌ به

89.                طلاق (خلع)

90.                مطالبه مهریه

91.                الزام به ثبت واقعه ازدواج دائم

92.                اهداء جنین

93.                طلاق (به لحاظ حرج)

94.                اثبات نسب

95.                دستور موقت مبنی بر عدم خروج از کشور

96.                طلاق (رجعی)

97.                نفقه

98.                طلاق ـ خلع ید

99.                تغییر نام کوچک

100.            قرار تأمین خواسته

101.            فرزند خواندگی

102.            تمکین

103.            گواهی عدم امکان سازش

104.            الزام به استرداد وسایل شخصی

105.            توقیف عملیات اجرایی

106.            مطالبه نفقه آینده

107.            طلاق توافقی (رجعی)

108.            طلاق توافقی (خلع)

109.            طلاق (مبارات)

110.            درخواست اجاره ازدواج

111.            قرار موقوفی تعقیب

112.            استرداد جهیزیه

113.            الزام به تهیه مسکن علیحده

114.            تقاضای ازدواج مجدد

115.            فسخ نکاح

116.            حضانت دائم

117.            گواهی رشد

118.            تعیین وضعیت ملاقات

119.            بذل مدت ازدواج موقت

120.            طلاق خلع

فصل چهارم

گزارشات امور حسبی

دایره سرپرستی

121.            نصب امین

122.            اعلام فوت

123.            قیومیت

124.            اعلام حجر

125.            تقاضای صدور گواهی انحصار وراثت

126.            حفظ و نگهداری اموال بلاصاحب و بلا وارث

127.            حفظ و نگهداری اموال غائب مفقودالاثر

128.            اعلام مفقودیت

129.            اعلام حجر

 

این گزارش با فرمت word میباشد و شما عزیزان میتوانید آنرا ویرایش بکنید.

گزارش کارآموزی وکالت