پیچک فایل

سیما فایل دانلود مقاله گزارش کارآموزی پروژه نمونه سوال

پیچک فایل

سیما فایل دانلود مقاله گزارش کارآموزی پروژه نمونه سوال

تحقیق بهبود بخشیدن به خط نوشتاری دانش آموزان

تحقیق بهبود بخشیدن به خط نوشتاری دانش آموزان

تحقیق بهبود بخشیدن به خط نوشتاری دانش آموزان

فهرست مطالب :
چکیده
مقدمه
پیشینه ی تحقیق
گرداوری اطلاعات (شواهد1)
تجزیه و تحلیل
اجرای طرح جدید و نظارت بر آن 
گردآوری اطلاعات ( شواهد 2 )
ارزش تاثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار آن 
پیشنهادات
فهرست منابع 

مقدمه
در پژوهش حاضر ، با توجه به این اصل که کودک بیشتر به بازی علاقه مند است ، بد خطی دانش آموز اصلاح شده است . همچنین به صورت ریشه ای به مشکل پرداخته شده است ، نه این که متوسل به رو نویسی هایبی هدف و خسته کننده شود که در مواردی به تشدید مشکل منجر می شود .
این نوشتار شامل چندین بخش است که پس از بیان مسئله و ارائه ی شواهد و تحلیل داده ها ، راه حلهایی را بطور موقّت در نظر گرفته و سر انجام پس از گزینش روش مؤثّر با نظارت بر آن شواهدی دال بربهبود مشکل ارائه کرده و پس از تأیید وضع مطلوب از جانب چند مرجع ، توصیه هایی شده است.
آموزشگاهی که این پژوهش در آن انجام می شود ، دارای ویژگیهای زیر می باشد :
دانش آموز مورد نظر دختری با قد متوسط  ( 120 سانتی متر)  و وزن ( 25 کیلو گرم) می باشد. او فرزند چهارم یک خانواده ی 4 نفری می باشد. و والدین او دارای سواد چهارم ابتدایی هستند و از نظر مالی در سطح متوسط می باشند.او دارای یک برادر 3 ساله نیز می باشد.
   در نوشته های این دانش آموز اندازه ی حروف در یک کلمه با هم تناسب ندارند .  ( حروف دندانه دار ، ریز و حروف قبلی و بعدی را درشت می نویسد ) دو جزء کلمات ترکیبی را خیلی با فاصله می نویسد ، به طوری که دو کلمه ی جدا از هم تصور می شود. حروف گودی دار ( مقعر ) مانند " ی "  ، " ل " و " ن " را به صورت شکسته و گوشه دار می نویسد.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.